|
Müşteriyle kurulan doğru iletişim, en etkili sadakat stratejisidir.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşterilerinizin bilgilerini toplamak, beklentilerini anlamak ve onlara ihtiyaçlarına uygun hizmetler sunmak için kullanılan bir yönetim yaklaşımıdır. CRM, süreçlerinizi sadeleştirmek ve müşteriyle güçlü bağlar kurmakla başlar. Her müşteri teması, marka algınızı güçlendirme ya da zayıflatma potansiyeline sahiptir. CRM tam da bu noktada devreye girer. Müşteriyle kurulan her iletişimin bilinçli, planlı ve hedef odaklı olmasını sağlar.
Innersight olarak; kurumların yalnızca satışlarını değil, müşteriyle olan ilişkilerini de sürdürülebilir şekilde yönetebilmelerini önceliyoruz. CRM süreçlerini bir yazılımdan ibaret görmeden, tüm temas noktalarında deneyimi iyileştirmeye odaklanıyoruz.
Organizasyonel Kazanımlar
Müşteri sadakati güçlenir, memnuniyet oranları yükselir.
Mevcut müşteri verileri daha stratejik biçimde değerlendirilir.
Müşteriyle kurulan iletişimin kalitesi artar.
Potansiyel müşteriler daha kolay belirlenir.
Tekrar satın alma olasılığını güçlendirir.
|