Müşteri Deneyimi ve İlişki Yönetimi ( CRM)
Müşteriyle kurulan doğru iletişim, en etkili sadakat stratejisidir.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşterilerinizin bilgilerini toplamak, beklentilerini anlamak ve onlara ihtiyaçlarına uygun hizmetler sunmak için kullanılan bir yönetim yaklaşımıdır. CRM, süreçlerinizi sadeleştirmek ve müşteriyle güçlü bağlar kurmakla başlar. Her müşteri teması, marka algınızı güçlendirme ya da zayıflatma potansiyeline sahiptir. CRM tam da bu noktada devreye girer. Müşteriyle kurulan her iletişimin bilinçli, planlı ve hedef odaklı olmasını sağlar.

Innersight olarak; kurumların yalnızca satışlarını değil, müşteriyle olan ilişkilerini de sürdürülebilir şekilde yönetebilmelerini önceliyoruz. CRM süreçlerini bir yazılımdan ibaret görmeden, tüm temas noktalarında deneyimi iyileştirmeye odaklanıyoruz.

Organizasyonel Kazanımlar
 Müşteri sadakati güçlenir, memnuniyet oranları yükselir.
 Mevcut müşteri verileri daha stratejik biçimde değerlendirilir.
 Müşteriyle kurulan iletişimin kalitesi artar.
 Potansiyel müşteriler daha kolay belirlenir.
 Tekrar satın alma olasılığını güçlendirir.

INNERSIGHT Yönetim & Danışmanlık
Innersight Yönetim Danışmanlık, kurumların büyüme, dönüşüm ve sürdürülebilir başarı hedeflerine ulaşmalarında yol arkadaşlığı yapmak üzere kurulmuştur. Hızla değişen iş dünyasında; yalnızca teknik bilgi ve stratejik planlama değil, aynı zamanda organizasyonel farkındalık, iletişim gücü ve insan odaklılık da başarı için belirleyici bir hal almıştır. Biz bu bütünsel yaklaşımı merkeze alarak kurumların içgörülerini derinleştirmelerine ve bu içgörüyü stratejiye dönüştürmelerine yardımcı oluyoruz.
DAHA FAZLA BİLGİ
Bize Ulaşın
Burcu Zümrüt Tükel
+90 549 604 08 47
burcuzumrut.tukel@innersight.com.tr

İrem Horasan
+90 552 693 25 25
irem.horasan@innersight.com.tr
info@innersight.com.tr
INNERSIGHT YÖNETİM & DANIŞMANLIK Tarafından Tüm Hakları Saklıdır. © 2025

Müşteri Deneyimi ve İlişki Yönetimi ( CRM)
Müşteriyle kurulan doğru iletişim, en etkili sadakat stratejisidir.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), müşterilerinizin bilgilerini toplamak, beklentilerini anlamak ve onlara ihtiyaçlarına uygun hizmetler sunmak için kullanılan bir yönetim yaklaşımıdır. CRM, süreçlerinizi sadeleştirmek ve müşteriyle güçlü bağlar kurmakla başlar. Her müşteri teması, marka algınızı güçlendirme ya da zayıflatma potansiyeline sahiptir. CRM tam da bu noktada devreye girer. Müşteriyle kurulan her iletişimin bilinçli, planlı ve hedef odaklı olmasını sağlar.

Innersight olarak; kurumların yalnızca satışlarını değil, müşteriyle olan ilişkilerini de sürdürülebilir şekilde yönetebilmelerini önceliyoruz. CRM süreçlerini bir yazılımdan ibaret görmeden, tüm temas noktalarında deneyimi iyileştirmeye odaklanıyoruz.

Organizasyonel Kazanımlar
 Müşteri sadakati güçlenir, memnuniyet oranları yükselir.
 Mevcut müşteri verileri daha stratejik biçimde değerlendirilir.
 Müşteriyle kurulan iletişimin kalitesi artar.
 Potansiyel müşteriler daha kolay belirlenir.
 Tekrar satın alma olasılığını güçlendirir.

INNERSIGHT Yönetim & Danışmanlık
Innersight Yönetim Danışmanlık, kurumların büyüme, dönüşüm ve sürdürülebilir başarı hedeflerine ulaşmalarında yol arkadaşlığı yapmak üzere kurulmuştur. Hızla değişen iş dünyasında; yalnızca teknik bilgi ve stratejik planlama değil, aynı zamanda organizasyonel farkındalık, iletişim gücü ve insan odaklılık da başarı için belirleyici bir hal almıştır. Biz bu bütünsel yaklaşımı merkeze alarak kurumların içgörülerini derinleştirmelerine ve bu içgörüyü stratejiye dönüştürmelerine yardımcı oluyoruz.
DAHA FAZLA BİLGİ
Bize Ulaşın
Burcu Zümrüt Tükel
+90 549 604 08 47
burcuzumrut.tukel@innersight.com.tr

İrem Horasan
+90 552 693 25 25
irem.horasan@innersight.com.tr
info@innersight.com.tr
INNERSIGHT YÖNETİM & DANIŞMANLIK Tarafından Tüm Hakları Saklıdır. © 2025